دیگه دیره واسهموندن دارم از پیش تو میرم ...

شده این قصهتقدیرم ، چه دلگیرم .... خداحافظ

 

این احساس بدیهست که خیلی ها این موقع ها راجب کنکور دارن

 

نه نرو ... تنهامنذار ... من عاشقتم .. دیوونه وار

و این هم جمله ایهست که خیلی ها در لحظات آخر دل کندن از هدف هاشون به زبون میارن

 

درست دیگه اینموقع های سال هست که ، تو خیلی پشیمونی و خیلی از حرف های منه مشاور سبز شده ؛ ازاینکه در حاشیه پول خرج کردن برای خرید رتبه شدن در کنکور بودن چه فرقی داره باوقتی که آستین ها بالا بزنی و براش مایه بذاری از وجودت خودت ، تا ده ها هشدار وتوصیه ای که همین جا و از همین سایت برات کردم و هنوز هم خیلی هاشون قدیمی نشدن وبازهم داری به کار اشتباه خودت ادامه میدی . به نظرت آیا اگه همین راه و مسیرادامه بدی به همین جایی که الان هستی نمیرسی ؟ !!

چی شد که از الانساز 95 گفتن خیلی هاتون بدجوری کوک شده ؟

صدام رو میشنوییا نه ؟ صدای خستگی هام رو ... دلم خیلی واست تنگه ...

هنوزم دیوونه وارعاشق هدفت هستی ؟

هنوزم ی بغضی توسینه داری که هر لحظه میخواد بترکه ؟

هنوز اون جایگاهخودت بدست نیاوردی ؟


می شنوم که میگیدیگه دیره ؛ میدونم،، باشه اصلا حق با تو هست ...


همیشه این موقعهای سال به بچه زرنگ ها میگم مراقب باشین ، چون یک عده ای هستن که از الان شروع میکنن و چیزی برای از دست دادن ندارن و بدجوری سیم ترمز بریدن ؛ خیلی هاشون جو زدههستند و وسط ها فیتیله می کشن پایین ولی همیشه چندتایی ثابت قدم بین شون پیدا میشهکه حتی برای شما هم تهدید به حساب میان ... اینها همون بچه هایی هستن که از رنج وحسرت خیلی از اشتباهات الان خیلی دلشون برای قدرت نمایی تنگه و توفانی کار می کنن؛ اگرچه دیر شروع کردن ولی خیلی با دل می خونند و در نهایت در این ۵ ماه با کمترینمیزان فراموشی و افت بکوب و ی کله تلاش می کنن که برسن به شماها.



اگر تو هم مثلخیلی از بچه ها کلاسم حس می کنی که میشه و هر هدفی بهای خودش داره،خاص باش و خودت بهم نشون بده.



امروز میخوام بهت بگم ، کسی نمیرسه به پات ، امروز میخوام بهت بگم ، هیشکی نیومده بجات


همه ساله عده ایکنکوری و دانش آموز دبیرستانی پای ثابت مشاوره و برنامه ریزی ها هستند و تعدادی همیک یا دو ماه کار می کنند تا قلق دست شون بیاد و از اون به بعد خودشون تنها جلو میرن؛ از صفر کار کردن از الان برای منم خیلی سخته ولی امسال براش وقت برنامه ریزیکردم تا این پلان هم اضافه کنم برای نیمه سال تحصیلی .

فقط به افتخار جاماندگان بااراده

میگن : اگر روزیتوانستیم و نخواستیم ، باید در انتظار روزی باشیم که بخواهیم و نتوانیم



""با دستان پرتوان خود، قبولی در کنکور خود را تضمین کنید و بجای وابستگی به دیگران ، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید ؛ چرا که هیجکس نمی تواند بهتر از شما ، برای شما تصمیم گیری کند و بهترین شناخت را خود شما از موقعیت و شرایط خود دارید . فقط می ماند پشتیبان و ناظر متخصص به عملکرد شما (مشاور) و طرح مسیر و نقشه راه (برنامه ریزی) که باهمه وجود در کنار شما هستیم . بر خلاف جو موجود در فضای سیاه اینترنت و افراد غیرموجه که به دنبال کسب هویتی پوشالی می گردند ، هیچ گاه کسی را تخریب یا ادعائی نکرده و نمی کنیم ، بلکه اعتقاد داریم بهترین شیوه تبلیغ خود کار و شیوه تبلیغ عملی هست که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و آنچه از بحث های مشاوره کنکور تا به حال به رایگان در این سایت برای شما کرده ایم و نتایج و بازخورد آن از طرف شما شاهد و گواه بر این مدعاست .""