اعیاد شعبانیه مبارک


تو هم این روزا شنیدی که ....

همه منتظرن تسلیم شی
همه میگن دیگه نمیشه.
همه میگن دیگه دیره.
همه میگن کی تو دو ماه تونسته که تو دومیش باشی.
همه میگن آدما باید قد توانایی هاشون آرزو کنند.


سلام ای همهمه های نا امید کننده امید دهنده!

اگه شما نبودید شاید انقدر با قدرت راه و هدف و از همه  مهم تر آرمانم را جدی نمیگرفتم.
اعتماد به نفسم بالا میرود وقتی میشوم دغدغه ی افکار شما.



ممنون از اینکه بهم نگفتید عالیه ام چون باعث میشد دیگه واسه بهتر بودن اقدامی نکنم.
ممنون از این که بهم نگفتید چقدر توانای هام زیاده چون باعث میشد دیگه چیز جدیدی یاد نگیرم


ممنون از اینکه همش دیگران را بامن مقایسه میکردید این کار شما باعث شد برای رقابت با آنها تلاشم را بالاتر ببرم.

ممنون از اینکه گفتید تو نمیتوانی شب ها بیدار بمانی این کار باعث شد  برای سنجش توانایی ام برای مقابله با خواب  این که شما راست میگویید یا نه تا صبح درس بخوانم و آرامش نیمه شب را بشناسم
واما حالا چون من به شما مدیونم میخواهم جبران کنم .



میخواهم 2 ماه پر قدرت تا آخر راه در این مسیر بمانم تا به هدفم برسم و وقتی جزء برتر ها شدم این افتخار بزرگ را به شما تقدیم کنم ولی این بار این همه قدرت و انرژی و انگیزه را بعد از خدا از یک نفر میگیرم .کسی که وجودش شد چراغ راهی که گمان میکردم تاریک است  تا انتهای مسیر را ببینم. کسی که هیچ موقع نگفت تو نمی تونی تو بلد نیستی حتی موقع هایی که خودم میگفتم من بدم من نمیتوانم میگفت سیاه نمایی نکن تو فقط کم تسلطی کم تسلطی میتونه بشه نقطه قوت .کسی که حرفش سند است وقتی میگوید میشود در 65 روز یه رتبه عالی کسب کرد حتما میشود چون با تجربه است. دکتر برای اینکه ثابت کنم شاگرد خوبی هستم شبانه روز درس می خونم به دور از حاشیه
به دور از جمله ی اگه نشه چی؟ اگه نشه مردم چی میگن ؟
چون اعتقاد دارم پس هر سختی آسونیه چون اگه نبود خدا دوبار تکرارش نمیکرد.
دکتر افشار عزیزم میخوام تمام ترس هام رو دور بریزم .ترس از شکست ترس از طعنه های اطرافیان .ترس از زمین خوردن .....

زمین خوردن یه اتفاقه
اما اون پایین موندن یه انتخابه
این تصمیم توست که سرنوشتت را اتفاق‌ها رقم بزنند یا انتخاب‌ها!
یادت باشه اگه گذشتتو،تو گذشته رها نکنى
آیندتو خراب خواهد کرد
همه ى آدمهاى موفق اون کارى رو کردن که هیچ کس دیگه حاضر نبود انجام بده
پس بهتر است کارى رو امتحان کنی
حتی اگر در آن موفق نشی
تا اینکه همیشه در حسرت
انجام دادن آن کار بمونی


همیشه کسی برنده اس که تا آخرش بجنگه
نمیگم آسونه، نه ، اما ارزش داره...
ولی اینو بدون هرجایی جای تو نیست...



میخوام تا آخر خط توی خط باشم فقط هم به خاطر خودم. به خاطر مامان و بابای خوبم که صادقانه کنارم بودند همیشه. به خاطر شما و 6 ماه کمک های صادقانه تون😊😊😊😊😊
میخوام جوری کار کنم که نگرانی هام رو از بین ببرم
طوری اقدام کنم تا اون جوری که دوست دادم در آینده زندگی کنم. طوری که حتی رنگ چشمای بچه ام هم خودم انتخاب کنم😄. اون طوری که دوست دارم زندگی ام رو به تصویر بکشم.و از شما میخوام واسه رقم خوردن یه آینده خوب برای تمام شاگرداتون دعا کنید.
و خیلی ممنون از خدایی که همیشه باهام بود و تنهام نذاشت .
و من هم شما رو به خودش میسپارم.