عمق درون تو پر از تاول است، درد دارد ،اشتباهات زیادی کرده ای ، نسبت به بعضی موضوعات احساس گناه می کنی و در مقابل خدا از خودت خجالت می کشی ؛ اما تو مهارت رها سازی و پاک سازی درون را یاد نگرفته ای و حال عزت نفس و اعتماد به نفس زخم خورده و مصیبت دیده ای داری ؛ خودت رو پی در پی بخاطر گناهان و اشتباهات تحقیر و سرزنش می کنی ؛ والا دیگه حقوق بشر هم به تو اجازه نمیده انقدر خودت خوار و ذلیل کنی .

اینو بدون که تو امروز حق نداری خودت رو زیر پا له کنی ، حتی به اندازه یک سر سوزن . ازت میخوام این جمله بارها برای خودت تکرار کنی که " من هم حق دارم اشتباه کنم ، اما نبوغ در تکرار نکردن آنهاست ." از همین حالا جارو بردار و این احساس متناقض رو بیرون بریز ، خودت رو از بند گناهان و اشتباهات گذشته که مثل پتک مدام به سرت می کوبن خلاص کن و خودت باش . تصمیم بگیر تا تغییر کنی تا دنیا به روی ماهت بخنده . دیگه دست بردار از مقایسه و حساب و کتاب پیش از تموم شدن مهلتی که برای نشون دادن شایستگی ها و جبران گذشته ات داری و با نهایت قدرت این جمله رو تکرار کن : " من خودم را با تمام اشتباهات و گناهانی که کرده ام می بخشم . " و حالا که اینو گفتی مسئولیت گذشته رو به عهده بگیر و همه تلاشت کن تا در پروسه ی کوتاهی بتونی جمع و جورش کنی .

روزای قشنگ پاییزی.....

ثانیه های  سردی هستن که فقط عشق بزرگ تو قلبت گرمش میکنه

لحظه های زیبای تلاش کردنت واسه ارمان دیروزت که قراره بشه اینده فردات.....

اراده قویت....تلاشای بی وقفه ات.....خستگیات.....همه و همه بهت نوید تحقق رویاهاتو میدن همشون نگاهشون خیره به فردای روشنیه که انتظارتو میکشه

خیلی حس خوبیه وقتی شبا با هدفت بخوابی و صبحا  به عشقش بیدار شی

خیلی حس قشنگیه که تو تمام لحظه هات عطر ناب خدا ارام بخش روحت باشه

حس قشنگیه وقتی تمام سلولات به عشق یه هدف بزرگ زندست ...وقتی تمام تپشای قلبت با یادش میزنه

وقتی تمام قدمات به شوقش برداشته میشه

چه حس نابیــــــــــــــــه که خستگیات بی حوصلگیات نشان از تلاش والاته ، نشان از جنگیدنته.....

من این حس قشنگو فقط با هدفم عوض میکنم....فقط برای هدفم میجنگم.........اشکای شوقی که فقط با یادآوریه رسیدن بهش  رو گونه هام جاری میشه بهم اینو میفهمونه که من فقط برای هدفم زندم.....

چقدر خوبه وقتی یه پشتیبان همیشه همراه داری کسی که مسبب تمام این حس ها و لحظه های قشنگه و وقتی راهت اشتباه میری برات دور برگردون گذاشته .

شکر .....بزرگ پروردگارم ...شکر که به من اجازه جنگیدن دوباره دادی

شکر .....مهربان من.....که به پاهای بی رمقم جان دوباره بخشیدی

شکر.....معبودم.....بخاطر راه قشنگی که پیش روم گذاشتی.....

واسه  ارامشم تو تمام لحظه هام ......واسه اراده ی قویم....واسه نگاه روشنی که به ایندم دارم.....واسه تمام انرژی های خوبی که بهم میدی....واسه تمام اون صبحایی که بیدارم میکنی....واسه تموم شبایی که بهم قوت قلب میدی.....واسه تمام ثانیه هایی که نگاه گرمتو دستای مهربونتو حس میکنم بهت مدیونم و شکرت میکنم....

یگانه ی بی همتای من......واسه ادامه ی مسیر دستامونو به دستت سپردیم و دلامونو گره زدیم به دل بزرگ و مهربونت....هوامونو داشته باش و نگاه قشنگتو آنی ازمون دریغ نکن


امروز برای هدفت یه کار خارق العاده و منحصر به فرد کن ،

کاری که هیچ کدوم از ادمای عادی انجام نمیدن...

کاری که دیروز انجام ندادی...

کاری که باعث میشه خوشحالی و انرژی رو با تک تک سلول هایت

حس کنی...

و  وقتی شب سرت رو روی بالش میذاری بگی امروز بی نظیر بود ،

هرچی داشتم گذاشتم ...

هرچی...

در دعای عرفه ، در کنار قلب های پاک تون ، جای کوچیکی برای من باز کنید