اما این برنامه کلی و مشترک آزمون ها در نیمه دوم سال مشکلات خودش کم کم بیش از پیش نشان میده و اونجاست که دیگه مصلحت ها خیلی باهم فرق میکنه و نمیشه و نباید دقیق از برنامه ازمون ها تبعیت کرد . این حرف منو مسلما خیلی از مدیران ارشد موسسات مختلف دوست نخواهند داست و در تبلیغات خود دائم از تبعیت سیستم خودشان حرف خواهند زد ولی با ذکر دلایلی اثبات می کنم که شما قانع بشین .
بهتر نیست برای همچنین اعجوبه هایی با برنامه ریزی فشرده و بیشتر و متناسب تر با سطح تسلط و توانشان ، دروس را زودتر جمع کنیم تا دوران جمع بندی او طولانی تر بشه ؟
تصور کن اگر برای این بنده خدا فقط با برنامه آزمون پیش بریم برخی فصل های مهم دروس مختلف که در پایان هر کتاب پایه و پیش١و٢ قرار دارند (مثل مسایل ژنتیک جمعیت و محلول از شیمی٣ ) و پایان پیش دو (مثل انتگرال و الکتروشیمی و … ) که سخت هستند چقدر کم دوره میشن و تا ازمون تنها یک دور کامل درس ها را جمع کنه ، چقدر طول میکشه و کش پیدا کرده تا خرداد
از طرفی همه می دونیم که برنامه ازمون ها سطح متوسطی در نظر میگیرن و هدف شان اینه که همه قسمت های هر کتاب را در برنامه بذارم ، اما اگر کسی در درسی مثل شیمی فوق العاده ضعیف بود و در ترم اول درصدهای جالبی کسب نکرده ، آیا منطقی هست با شروع نیمسال دوم آزمون ها از بهمن با تبعیت از برنامه ای مشترک خودش با غول بی شاخ و دمی مثل اسید و باز خودش درگیر کنه ؟؟!!!
بنظرن کسی که الان در شیمی زیر ٢٠ درصد داره ، و راضی هست در کنکور بخواد ۵٠ بزنه ، باید چه قسمت هایی را اولویت بده و بخوانه ؟
به نظرت کسی که در ریاضی کار خاصی نکرده و ابتدایی ترین مباحث را هم لنگ میزنه ،باید از برنامه مشتق و کاربرد مشتق نیمه دوم سال آزمونش تبعیت کنه ؟
آیا این مباحث پیش نیازهای زیادی از تابع ، روابط مثلثاتی، حد و پوستگی و … نمیخوان ؟؟!!!
حالا قانع شدی …
بنظرت بهتر نیست برنامه هامون از الان تا کنکور بومی سازی کنیم ؟
شاید تا به حال مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید…
شاید الان دچار سردرگمی هستید… تا الان که شروع نکردم.. از الان آیا فایده ای داره؟ از الان میتونم به هدف هام برسم؟ یا باید با همه آرزوهام خداحافظی کنم؟

میدونم نگرانی هاتون خیلی زیاد هست… میدونم خیلی دارین حسرت گذشته رو میخورین...
ولی همایش ویژه با کلی آمار جالب برای شما داریم


داشت یادم می رفت مراقب مسابقه های پیامکی صدا و سیما هم باشید
