سلام دوستان عزیز

مـــــــــن قول میدم تو این4 ماه راه رو  بــــــــــــــــــــرای همه بچه هاااایی که   که میگن   مگه میشه تو این 4مگه امکان داره به همشون ثابت میکنم اره میشه.


من قول میدم که تو مرداد ۹۶خنده رو رو لبای مامان عزیز تر از جونم داداشای ماهم بذارم .وروح پدرمو و خاله موشاد کنم و ارزوی خالمو براورده کنم.وبه همه کسانی که تنگ دست ونمیتونم واسه دختراشون جهیییزیه بگیرن و برن خونه بخت دل همشونو شاد وواسه همه پسر و دختر بچه  هااایی که بنا به مشکلات مالی نمیتونن برن مدرسه راهو برای همه شون گلستان کنم وهمچنین راهو برای همه بچه درس خونایی که  دارن واسه رویاهاشون میجنگن ولی نمیتونم واسه خودشون منابع بگیرم گل بارون کنم.

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن قول میــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم خنده رو رو لبای مادرم بکارم.مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن قول میدم کاری که مادرم به  خودش افتخار کنه بخـــــــــــــــــــــــــــــاطر به دنیا اوردن من.


به اضافه ی خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدا بودن منهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای تمام مشکلات
.محدثه خـــــــــــــــــــــــــدای خوبی باش برای سرزمین رویاهات  بهترین ونــــایــــــــــــــــــــاب ترین ملکه باش واسه اهدافت.من بهترینم



چته چرا بغض گرفتی؟؟؟ هااااا؟؟


بخدا همین که  الان فک میکنی یعنی میشه؟؟؟ اره بخدا میشه قسم میخورم به تک تک سلولات میشه.   




فقط باهدفت زندگی کن   

تووووروووووووروخــــــــــــــــــــــــــدا از تمـــــــــــــــــــــــــام قووااااااات استفاده.ببین  دانشمندان اوناااییی که مخترع هستن    فـــــــــــــــــــــقط از ۵
درصد   قــــــــــــــــــــــــــــــــــوا شون استفاده کردن.توووو رو خدا نـــــــــــــــــــذار آک بند بموووونه.


تو این  چهار اززز تمام قووواااات استفاده کن.