می دونی هر روز ازاین زندگی که میاد متعلق به توئه. تو صاحب تک تک روزایی هستی که خدا بهت اجازه میده که بیدار بشی و دوبار نفس بکشی.

چقدر خوبه آدم بدونهکه صاحب تام الاختیار یه چیزیه!!! عجب عربی شد!!!

اما واقعا تا حالا بهاین موضوع فکر کردی؟ ممکنه خیلی چیزایی که دوست داری متعلق به تو نباشن. حتی ممکنهبا خودت فکر کنی تو زندگی هیچی نداری که فقط و فقط مال تو باشه. اما دقت کنهمینامروز و همین لحظه فقط و فقط مال توئه.

تو می تونی در موردشهر تصمیمی بگیریمی تونی بخوابی، بخوری، تلویزیون تماشا کنی،بری بیرون دور بزنی، تو اینترنی بچرخی، درس بخونی یا هر کار دیگه ای که دوست داریرو انجام بدی.

من فکر می کنم بعضیکارا هستن که همیشه میشه انجامشون داد. مثلا دیدن تلویزیون، خوابیدن و ....

بعضی کارا هستن کهاصلا انجام دادن و ندادنشون فرقی نمی کنه...

بعضی کارا انجامدادنشون به آدم ضرر می رسونه....

بعضی کارا انجامدادنشون برای آدم یک عمر لذت میاره...

خوب میشه یه تعداد ازاین کارایی که گفتم تو ذهنت مرور کنی؟؟؟

تا حالا چند بار شدهاز چرخ زدن تو اینترنت به یک مطلب حیاتی رسیده باشی؟؟؟

تا حالا با دیدن کدومیکی از سریال های تلویزیونی جایزه نوبل بهت دادن؟؟؟

تا حالا شده آرزو کنیجای اون کسی باشی که از وقتش عالی استفاده و می کنه و همیشه در حال پیشرفته؟؟؟

تا حالا شده خودت روبه خاطر تنبلی سرزنش کنی؟؟؟

اگه آره، باید بگم توتنها نیستی. تعداد خیلی زیادی از آدما هستن که از روزهاشون خیلی بد استفاده می کنن.

اما در کنار همینآدما کسایی زندگی می کنن که وقت براشون طلاست.

اونا از وقت به عنوانبزرگترین سرمایه زندگیشون استفاده می کنن.

می خوام توجه کنی بهیک سالی که پیش رو داری.

اگه همیشه آرزو داشتییک آدم موفق باشی که همه روش حساب می کنن اما تا حالا نتونستی بهش برسی، باید بگمامروز دقیقا روز توئه.

بهترین فرصت ممکنبرات فراهم شده.

فقط یک سال ناقابلوقت لازم داری تا بشی یک آدم دیگه.

یک سال وقت داری بههمه ثابت کنی که کی هستی.

یک سال وقت داری باعثخوشحالی پدر و مادرت بشی.

یک سال وقت داری بههمه آرزوهایی که تو ذهنت داشتی برسی.

حالا فکر می کنی بایدچی کار کنی؟؟

باید دست رو دستبذاری؟ یا اینکه این یک سال ناقابل رو واسه همه چیزایی که برات به همراه دارهبترکوووووونی؟؟؟ ( به زبون خود بچه ها )

تا چشم به هم بذاریسال دیگه اومده و تو حال و هوای کنکوریای امسال رو داری.

دلم می خواد بری همینالان از چندتاشون بپرسی اگر برمی گشتن تابستون چی کار می کردن.

پسر خوبم، دختر گلم.آینده شما از خیلی جهات وابسته به این یک ساله. شما آیندتون رو با چی حاضرین عوضکنین.

دلم می خواد هر بارکه احساس ترس یا خستگی می کنین این سوال رو از خودتون بپرسین.

من دارم آیندم رو باچی عوض می کنم؟"

باید تصمیم بگیری،باید نقشه راهت رو مشخص کنی و باید بدون توجه به هیچ چیز دیگه ای فقط پیش بری.

تو از همین امروز یهآدم دیگه ای.