آغاز بزرگترین ماراتون علمى کشور از فردا....


تصور کن امروز ،روز قبل از کنکوره،آره.....
تیتر اول همه خبرا شده



بالاخره،رسید،روزى که،باید میرسید....😣
قلبت میخواد از جاش کنده شه.....😣😵😱😬😱
از شدت استرس نمیدونى جکار کنى😬
یا خودتو میزنى به بیخیالى😚😙😗 یامیشینى یه کوشه وحسرت میخورى،حسرت،راه هاى نرفته و کاهاى نکرده...😔😔😔
میرى تو فاز دردودل باخدا و خواهشو تمنا براى برکشت به کذشته،به جایی میرسى که اکه خدا دوهفته بهت زمان بده انکار همه دنیارو بهت دادن....😃😃😃
همونجاس که خودت میفهمى کلى کار تو یک هفته میشد کرد،که دریغ کردى...

🔹آزموناى،دوسال قبلو میزدى📝📝
🔹کل متن دینى هاتو مرور میکردى،
🔹متن یکی از زیستو یه دور کامل،باز میخوندى
🔹حفظیهاى شیمی رو مرور میکردى،
🔹لغات وکرامرزبان و ادبیاتو میخوندى،
🔹فرمولاى ریاضى،فیزیکو مرور میکردى....وکلى کاراى به ظاهر ساده ای که خیلى مهم هستنو میشه تو یک هفته بست...

اینارو خودم تجربه کردم که میکم،دوس دارم بهت بکم،که نرسى به اون حال من...
مطمئنم خودتم اینو قبول دارىى،که میشه،خیلى بهتر شد....خیلى بهتر از همین الانت...قبول دارى،میدونم🙄🙄

بیاحسرت کذشته خوردنو بیخیال شیم.....دوست من،بیا قول بدیم،لا اقل،حسرت این یک هفته رو نخوریم😊😊

تصور کن اون روز خدا،یه حال اساسى،به،هممون،داده،و دعامون مستجاب شده😇😇

آره حالا ما یک هفته عالى تایم،داریم تا شروع ماراتون...


حالا،دیکه این منو تو هستیم،که،انتخاب میکنیم، یک هفته تکرارى باشیم،یا ٧ روز عالى ترین خودمون💪💪💪

ارزشهای خودت رو
باور داشته باش
وقتی عاشق هدف باشی،اینکه الان چ زمانی مونده احمقانه بحساب میاد

شک نکن، با یک هفته همت و کار کردن عالى ،روز کنکورت خوشحالى ،اینو مطمئن باش...