امیدوارم حال همگی تون خوب باشه

سرحال و شاداب و پرانرژی باشید

راستی مطالعه برای کنکور که شروع کردید حتما ؟؟ انشالله ... ؟؟ !!!


چه خبر از کنکور97 ... همه چیز خوب پیش میره

تراز آزمون ها خوبه ؟ کنکور در این دو ماهی که گذشت چجوری می بینی ؟

همه چی راضی کننده هست برات تا اینجا ؟


امروز میخوام بهتون کلی آموزش مهم بدم

 از مدیریت قبل از آزمون های آزمایشی گرفته

تا تحلیل و ارزیابی آزمون

از خلاصه نویسی و نت برداری کنکور گرفته تا ارائه روشی برای مطالعه تصاعدی (دو برابر) برای کنکور_97






+ خدا بودن،یعنی منهای همه مشکلات🍀

من تکه ای از پازل خداوندم.
بی هدف آفریده نشده ام که بی هدف زندگی کنم.
میدانم آفریدگاری دارم که همیشه بوده
همیشه هست
رهایم نمی کند
و تنهایم نمی گذارد …

من قطعه ای از زندگانی ام
تکه ای از پازل هستی
خدایم مرا آفریده تا آینه او شوم
آفریده تا جان ببخشم
امید دهم
نفس داده تا نفس دهم …

من تکه ای از پازل زندگی هستم
اگر خود را گم کنم همه چیز و همه کس ناقص می ماند.
من باید آگاهانه زندگی کنم تا پازلی که خدا چیده بر هم نریزد…